جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۰۴۳۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

طرح زمستانی «کتاب قلب پایتخت» در کتابخانه فرهنگ‌سرای سرو

طرح زمستانی ارائه خدمات کتابخانه‌ای کتابخانه فرهنگ‌سرای سرو به همراه «کارگاه صحاف کتابدار» و «مرجع شناسی کودک» برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در طرح زمستانی کتابخانه فرهنگ‌سرای سرو، تسهیلات ویژه ثبت‌نام، جست‌وجوی رایانه‌ای منابع و امکان بهره‌مندی از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و ادبی کتابخانه برای اعضای ثابت و سایر علاقه‌مندان فراهم شده است.

کتابخانه سرو با بیش از سه دهه فعالیت، بیش از ۳۰ هزار جلد کتاب فارسی، کتاب‌های مرجع، عضو ثابت و مراجعه‌کننده، جزو پرمخاطب‌ترین کتابخانه‌های پایتخت است.

این کتابخانه دارای بخش‌های مخزن، مطالعه، مرجع و کودکان است و اعضا برای دستیابی به کتاب‌های مورد نیاز، به سیستم جست‌وجوی اینترنتی دسترسی دارند.

«کارگاه صحاف کتابدار» روز ۱۴ بهمن ماه از ساعت ۸ تا ۱۷ و «مرجع‌شناسی کودک» در روزهای ۱۳ و ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۹  تا ۱۱ در کتابخانه سرو برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و استفاده از کتاب‌های حوزه‌های مختلف دین، روانشناسی، علوم اجتماعی، زبان، علوم محض، هنر، تاریخ، علوم کاربردی و سایر حوزه‌ها می‌توانند به کتابخانه سرو واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.
نظر شما